Followers

31 December, 2011

C O U N T D O W N

alahamdulillah
hari nie hari terakhir dalam tahun 2011
banyak benda yang dah jadi dalam hidup aku tahun nie

SUKA, DUKA, BAHAGIA, MERANA semua complete !
bak kata orang pengalaman banyaaaaaaaaaaakk mengajar kita
yeahh ! betoi sangat3 ~~

tak semua benda yang kita nak akan dapatkan ??
semua depends on our TAKDIR
to THEM yg pernah hancurkan hati aku
tak mintak depa merasa pown mcm mana sakitnya bila hati dimain-main kan
aku doa agar mereka menemui kebahagiaan yang dicari
semoga berjaya okeh ?? =)

penghujung tahun nie paling membahagiakan aku =P =P
perkenalan atas dasar rakan sekelas bertukar kepada best friend forever [BFF]
dan akhirnya bertukar kepada satu pasangan yang saling menyayangi
syukur, alhamdulillah kerana diberi peluang untuk berkenalan dengan hati budi DIA
semoga hubungan ini kekal, bahagia & harmoni sentiasa ~~ insyaAllah
"saya akan terus kekal di sisi awak selagi awak perlukan saya"
SAYA SAYANGKAN AWAK, MUHAMMAD HAFIZ ASYRAF =')

perkenalan bersama rakan baru ketika menjejakkan kaki ke menara gading
akan dipahat sentiasa di dalam  hati
perkenalan kita telah membina ikatan satu keluarga yang bahagia
semakin hari semakin erat hubungan kita
TERIMA KASIH SAHABAT !
*semoga kekal hingga hujung nyawa
istimewa buat : NABILAH, ALYAA, SYIKAH, IZZAT, EZZUMI, FAZRUL ^^

syukur alhamdulillah kepada ALLAH S.W.T kerana bagi peluang untuk aku hidup lagi
insyaAllah tidak akan disia- siakan peluang yang diberi
semoga petunjuk, hidayah & kebenaran sentiasa berada di samping aku selalu
AMINN ~~

#sesungguhnya hidupku, matiku hanya untukmu YA ALLAH ! aminn ~~ =') =')
(= life is so beautiful =)

No comments:

Post a Comment