Followers

07 March, 2012

HUTANG ???

manusia nie takkan pernah lari drp hutang pown
even yg still kecik, besaq, muda, tua semua akan berhutang !!
dan dh menjadi perangai manusia agaknya kan kalau berhutang tak reti2 nak bayaq
bukan nak memaksa bayaq sbb bukan jenis aku pown nak mintak2 nie
tapi juz sedaq diri la kan kalau dh berhutang tu
kalau dah smpai buat tataw smpai ke tua memang la aku akan halalkan
tu jenis aku !!
tapi dengan certain org jelah


dah aku halalkan masih nak mengunkit2 tu yg buat hati bengkak ja 
pleaseee la cermin diri okeh ??
bukan nak belagak or bongkak tapi cara hg buat aku makin meluaaaat !! damn ~~

sebelum ini kalau bukan sbb aku duk bagi pinjam duit makan pasiaq la hg
pakai kertas la buat ganti baju, bayaq saman ngan ayaq liuq !!
tersangaaaaaat lah sakit hati
dah aku halalkan semua tu
duk diam2 ja nah
jangan duk ganggu aku dah !
mmg hg tak paham bahasa pown kan ??

lagi org tak bagi yg tu la hg nak buat..
eh, mcm b*b* la weyh !!!

adoiii...
dah dapat dosa aku nie duk bagi syarahan kat ang weyh !
aku nak final lah gilaaaaa
adehh !!
sabaq nadia..sabaq
nama pown manusia kan...chill la babe =))

#peace uolls ^^
(= life is so beautiful =)

No comments:

Post a Comment