Followers

05 May, 2012

maafkan saya awak

awak ^^
saya nak mintak maaf sebab buat awak tersinggung
saya manusia biasa ja awak
manusia yang serba kekurangan
manusia yang tidak sempurna 

awak ^^
andai kata layanan & perbuatan saya terhadap awak
sangat-sangat mengecewakan
maafkan saya yew
saya sedar dah banyak kali buat awak terluka
jahatnya saya kan ??

awak ^^
walau apa pun jadi
saya sentiasa terima awak seadanya
saya sentiasa sayangkan awak
saya sentiasa memerlukan awak di sisi saya

awak ^^
sehebat mana pown dugaan untuk kita
saya tetap terima dengan tabah
hati saya sentiasa terbuka untuk tempuh cabaran tu 
kita dah janji kan syg ??

awak ^^
sentiasa lah ingat dalam hati awak
yang saya sentiasa sayangkan awak
hati saya selalu merindukan awak
fikiran saya sering terisi dengan kenangan-kenangan indah kita

p/s : maafkan salah saya yew awak
     : i do LOVE you sayang
     : jgn tinggalkan saya yew awak 

lots of from
you syg's 


(= life is so beautiful =)

No comments:

Post a Comment