Followers

30 September, 2011

Merapu - rapu dengan cik mida & cik nisa !!

lepas abes exam fizik tdi kaki aku terus hayun ke bilik dua2 org yg aku mention tdi
tok.. tok.. tok...
xdak org ka ??
kol NISA ~ bilik lecturer la NADIA !!
MIDA sah2 tido dalam bilik ha !!
adehh !! '=.=

at lasstttttttt !
terjah bilik diorg..
macam2 gosip aku kupas ngan MIDA !
BEEESSSSTTTTTTT ! sbb lama x lepak skali .. kuang3

story2 sal tet tet tet ....
miss _ _ _ la cik mida ! adoihh .. gila betoi aku nie ha ! ahahahha
BUT bnda tu juz maen2 ja !
admit sumthing sumthing sumthing ngan si MIDA nie ha !!
sampai lah aku tertido ! adoihh !!

BANGUN ! BANGUN ! BANGUN !
lapar bukan kepalang...
santapan tngah hari aku ari nie ??
tue ha kat bawah tu :


tdi duk menghadap favourite aku ngan Cik Raihan ~~ nyum3 ! :)

p/s ~ mula lapaq laksa mama buat ! hadoii..sabaq jelaaaa ~~
(= life is so beautiful =)

No comments:

Post a Comment