Followers

30 September, 2011

SAMSUNG GALAXY MINI VS XPERIA X10 MINI !!

keliru makin keliru !

first dalam otak since INCEK CALLING2 aku wat ragam 
dh target lam hati nk beli SAMSUNG GALAXY MINI !
suka design dia sesangat ! 
ce tngok bawah :P












simple n shomel gituu ~~
harga pown standard lah kan !


TAPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!!!

masa duk melepak lam bilik cik mida , cik nisa , & cik shira 
ternampak satu lagi fon yg menggugat carta hati aku !
PERGHHH !!
smart siot lah baq hang !! tudiaaaa ~~ :)
semua nie gara2 cik SHIRA la !!
sebab apa ?? 
pasal dy yg guna fon XPERIA X10 MINI !!
adoiii !! berpinau2 mata den aishh !
ce tengok ha !!












lagi smart ouhh ~~ 
harga pown baik punya
seriuss x sangka babe !!
paling minat design dy !!!! =)
kecik2 gitu ! muat2 tapak tngan !! 
alahaiiiii shomel + cute miut sungguh ha !!



hati aku dh bercelaru dh ha !!
dua2 dh berjaya meragut hati aku 
dh macam nk buat pilihan teman hidup lah pulak ! tetttttt =P

last2 skali dh dapat pilihan yg tepat !
jeng jeng jeng !!!

hua hua hua ! XPERIA X10 MINI !!!
tunggu aku tuk menjdi tuan barumu nnti !!
ahahha !!
sori lah SAMSUNG GALAXY MINI !!
anda bukan menjadi pilihan hatiku ! xmo sedih2 nahh :'(



p/s ~ sebelum nie dh ckp kat MAMA sal nk beli fon baru ! respon yg agak (+) !! AZAM TAHUN BARU !!

(= life is so beautiful =)

No comments:

Post a Comment