Followers

30 September, 2011

MIMPI BURUK !!

dua malam lepas terpaksa berhijarah ke bilik sebelah
puncanya INCEK2 CHARLIE  yg gatai nk merayap lam bilik aku ha !! siooooott jerk ! =P
tido lambat malam tu sbb duk stdy MATH !!
almost 3 jugak baru abes ha
mula la bergolek ke kiri ngan kanan sebb xboleh tido !!
last2 tertido lah jugak !!

then aku pown bermimpi !!!

situasi yg kurang jelez nk diceritakan
start mmpi tu bila da 2 org ustaz sedang cuba sedaya upaya nk ubatkan aku
yg aku ingt lam mmpi tu ustaz2 tu ckp ~ohh,xbuleh ! terlampau kuat ~~ (series xpaham mmpi apa )

then  dalam situasi yg sama aku yg berkedudukan baring dikelilingi oleh banyaaaakk sngt ular !!
aku terdiam ja kat situ !
takut xtawu nk cakap !
si Ain (housemate aku ~ xtaw cmna dy buleh ada lam mmpi tu ) ngan brani tarik ular2 tu daripada aku
ada 2 3 ekor ular dh merayap2 atas badan aku n ada satu yg nk patuk aku ! astafirullahalazhim :'(
lepas yg nak kena patuk tu trus aku terjaga !
dh nk dekat pukul 5 pagi rupanya !
serius takut + nk nangis !!
badan dh berpeluh2 pkirkan mmpi tu !

and the pagi tu text my MAK USU story sal mmpi tu sebab dy slalu mmpi ular !!
she replied ~ maybe ada benda buruk akan berlaku kat aku !! juz hati2 skrg even ngan kawan2 pown !! ='(
then petang tu aku google kan tafsiran mmpi yg macam tu !!

nie dy link dy ---> http://tafsirmimpi.org/ular.html
baca yg tafsiran dikelilingi ular !! =(

aku sendiri xtaw nk defind mimpi nie
juz berdoa banyak2 agar dijauhkan daripada sebarang musibah.. aminn

p/s ~ semoga hidup aku sentiasa diberkati oleh Allah S.W.T
(= life is so beautiful =)

No comments:

Post a Comment