Followers

05 October, 2011

Alahaiii MAMA sayang ~ ~

petang tadi relaks2 kat ruang tamu
xtawu dah nak wat apa aku pown amek la laptop
cari la movie apa aku xtengok lagi ha
last2 jumpa satu iaitu
~ SECRET GARDEN ~



actually dh lama amek movie nie kat cik Schiqah
cuma xdak masa ja nak layan
sooooo 
layan la petang tdi...

tengah duk layan puan mama datang duk kacau2...
sambil bising2 "ish, x abes2 duk tengok cita cina kak nie "
senyum kambing ja aku...

bila dah dekat ngan aku puan mama pown duk sentuh2 laptop ha...
lindung aku duk tengok drama korea nie..
apa lagi nak disuruh..
mestilah cabut uban..ahahhaha (mama.. mama.. ) =P

last2 cabut lah uban sambil duk layan...
yang nk tergeli hatinya..
puan mama pown duk layan jugak.. '=.=

xsmpai 2 episod aku tukaq cita len..
taw cita apa ????
nie ha citanya ......
WITCH YOO HEE !



tergelak2 puan mama tengok cita nie..
last2 layan jugak cerita ni smpai maghrib..
hinggakan encik abah tegur " hai, maghrib dah nie"
aku gelak2 ja tengok puan mama punya khusyuk duk layan

tula..lain kali jangan ingat umur sebaya aku ja yang duk layan cita korea..
orang tua @ dewasa pown layan okeh !
sungguh tak sangka dari bebel2 kepada suka...
maybe certain cita ja kowt kan..

p/s : lepas nie buleh layan cita baru korea yang best ngan satu family lak.. sukeeeeee ~~ weeee =D
(= life is so beautiful =)

No comments:

Post a Comment