Followers

03 October, 2011

CLEARANCE !!

after dinner tdi trus memulakan kerja2 tak rasmi aku
packing segala khazanah2 aku yg di bawa ke UITM dihatiku
naseb dh xbnyak barang so kejap jela kemas
dalam kejap tu pown tudiaaa nalaaa barang2 aku
ngatkan sikit ja '=.=
tngok nie ha tngok !!





HABIS BAB TU !!

mulakan gerakan operasi dekat bilik aku nie ha !
kemas2 & sapu lantai
bila dah berpuas hati aku berenti ~~ =)

then sambung kat toilet lak 
xteruk sangat nak kena sental lantai toilet sebaaaaaaaaaaabb
dh slalu cuci toilet & bathroom tu bila nmpak cam kotor sket ~ hee =D
tapi kali nie abes semua aku kerjakan untuk dapatkan hasil yg terbaek gitu
pueh hati aih bila tngok hasilnya =P

after half an hour dh rasa lain macam ! 
kaki dh sakit2, pinggang dh sengal2 & yg palingggg sakit kat lutut !! '=.=
dari kecik lutut aku nie probs sket 
seringkali sakit after lakukan kerja2 yg memerlukan tenaga yg bnyak
masa skola dulu lagi la kerap rasa sakit lutut
REASON ?? ---> pemain handball skola kan ?? hehhehe ~~
dah lama tak rasa sakit cmni since zaman skola dulu..aishh 

p/s : kena tingkatkan usaha daya untuk minum lebih banyak susu =)



(= life is so beautiful =)

No comments:

Post a Comment