Followers

11 October, 2011

SAFI BALQIS PERFECT 10

entry kali nie nak story pasal produk kecantikan [kecantikan lah sngt]
before this aku dh guna produk nie tapi yg lama la
jujur aku aku ckp before this aku ada problem jerawat
bnyk sangat & susah nak jaga
kulit muka aku dh la sensitip banyak
memang susah sangat nak jaga

TAPIIIIIIIIIIII
Alhamdulillah after kuar & produk lama transform ke baru
kulit muka dah terjaga dan semakin pulih
Eh2, lupa lak nk show kat korang produk nie kan..hehheh

NIE LA DIAAA


cik afieqah xdak la guna semua yg di show kepada korang nie
juz guna :
  1. pembersih muka perfect 10 (yg kaler putih tudung biru tuuu)
  2. toner safi balqis perfect 10
  3. krim pemutih yg tudung warna biru tu (tuk tempek masa p jalan2)
  4. krim parut jerawat yg tudung kaler hijau tuu (tuk malam2 b4 tidoq ja letak )
  5. skrub safi balqis perfect 10
Itu jela yg cik afieqah amalkan
Alhamdulillah....
lepas setengah tahun guna nampak perubahan sedikit demi sedkit..
kulit muka cik afieqah dh makin elok sekarang
jerawat dah xberani nk jejak kai atas muka except masa period la..hehheh
juz tinggal parut2 jerawat yg xnk tinggalkan tmpat jajahan depa dulu.. 

TENKS TO SAFI BALQIS PERFECT 10

p/s : terasa diriku begitu berharga ~~ ;)




(= life is so beautiful =)

2 comments:

  1. haha eyh el pakai ni pun bagus gak , lame dah pakai alhamdulillah mg jrwt naek time priod jela :D

    ReplyDelete
  2. ahahha..kan ??
    sesuai tuk kita2 yg malas nk mnjaga muka bila penat..heheh
    sungguh baguuuuus produk ini ~~
    btw, salam perkenalan.. =)

    ReplyDelete